۱۰ پاسخ

ما دیروز ختنه کردیم به روش بخیه فقط شب اذیت شد زود خوب شد

همون رچزه یبار جیش کنه درس میشه

براش چرب کن شاید مشکل از اون بخیه باشه مواظب باش خدایی نکرده عفونت نکرده باشه ولی خوب نیست حتما ببرش پیش دکتر

زیادی هم خوب نیست پس نده دیگه

برای پسر من این جوری نبود چون میگی شنبه انجام داده با فردا میشه پنچ روز که درد داره پسرت

حتما درد داره گریه میکنه بهش استامینوفن بده اگه تا فردا خوب نشد حتما ببرش دکتر شاید مشکل داره بچه بعد خدایی نکرده اذیت نشه

از فرداش بهتر میشه مثل روز اول نیست دردش

همون روز که ختنه بشه درد داره بهش قطره نمیدی مگه درد داره

پسرمو شنبه ختنه کردیم به روش بخیه همون روز اول درد داشت خیلی گریه کرد از فرداش خوب بود فعلا بخیه اش نیوفتاده...داروهاشو فعلا استفاده میکنم تا شنبه دوباره ببرم دکتر ببیندش

پسر من منتها سال هاااااا پیش😁بنظرم بخیه بهتر از حلقه اس،ولی الان بیشتر حلقه میذارن

سوال های مرتبط

مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 ۱ سالگی