۵ پاسخ

منم پیرکس خریدم خیلی راحت تمیر مبشه بو نمیگیره

دخترم شیشه شیرش اونته طلقیه گاهی دستش میگیره

پیرکس سنگینه .پیرکس بزار بزرگتر شد ولی بازم باید خیلی مواظب باشی بندازه میشکنه ..

الانم میگه عوضش نمیکنم اعصابم خورد شد

اره شیشه شیر پیرکس سنگینه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی