۶ پاسخ

آخه پسر من آلرژی به پروتیینپگاوی داره .منم جز مرغ و برنج و سیب و‌چایی هیچی نمیخورم .بازم هر از گاهی نوک سوزن خون میبینم میگم شاید از قرصه؟

من یه هفته میخوردم هیچیش نشده

من استفاده کردم مشکلی نداشت

من چند روزی خوردم دخترم به شدت بی تاب شده بود. دیگه نخوردم

من استفاده میکردم چیزی نشد

فکر نکنم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۹ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۷ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان مارال 🫀🤗 مامان مارال 🫀🤗 ۷ ماهگی