آخه پسر من آلرژی به پروتیینپگاوی داره .منم جز مرغ و برنج و سیب وچایی هیچی نمیخورم .بازم هر از گاهی نوک سوزن خون میبینم میگم شاید از قرصه؟
من یه هفته میخوردم هیچیش نشده
من استفاده کردم مشکلی نداشت
من چند روزی خوردم دخترم به شدت بی تاب شده بود. دیگه نخوردم
من استفاده میکردم چیزی نشد
فکر نکنم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.