۸ پاسخ

سلام والا من بچه بودم زیاد زیگیل میزدم ولی راهکارام هیچکدوم واسه این فصل نیست. ما اونموقع شیره سفید رنگی که بعد از چیدن انجیر از درخت ازش خارج میشه رو میریختیم روشون و یکی دیگه اینکه یادمه یه سال خییییلی زردآلو خوردم، بعدش کلا دیگه زیگیلام رفتن و خوب شدن

خانما زگیل بخاطر وجود ویروس hpvهست باید ریشه ای درمان بشه پسر من ۴ سال زیر نظر دکتر بود و هی وضعیتش بدتر میشد ولی یه خانم دکتر بهم معرفی کردن دارو گیاهی داشت بهش دادم مثل معجزه بود بدون اینکه چیزی بزنم به زگیل ها خودشون خشک شدن و پاک شدن

من برای میخچه روغن بنفشه استفاده می کنم ولی زگیل رو اطلاع ندارم

عزیزم یه دعایی در مفاتیح هست نوشته دعای ثالول
من بچه بودم روی دستم میخچه وحشتناک میزد مامانم این دعا رو میخوند به جو وبعد مینداختیم جایی که پلاسیده بشه وبعد میخچه ها میرفت

عزیزجان دکترپوست ببر یه پمادترکیبی بهت میده ودوهفته بعدش خودش خودبه خودازجاش کنده میشه

زگیل با میخچه فرق داره که
زگیله یا میخچه؟ میخچه سیاه رنگ و با فشار درد میگیره خیلی
بیشتر هم کف پا ایجاد میشه تا دست
من کف دلم میخچه میزد با اون چسب چند روز مرتب استفاده کنی می‌ره
باید ۵ دقیقه تو اب نگهداری دست یا پارو بعد خشک کنی و چسب بزاری بمونه و هی عوض کنی تا پوستش کنده بشه

من بچه بودم دستام پره زگیل بود یه سید برام دعا خوند تو مفاتیحم هست بعد به اندازه زگیل ها گندم و سنگ ریخت توی جوراب پارازین نازک گفت ببر یه جا چال کن فقط خودت بدونی کجاس با رشد این گندم ها زگیلهای تو هم میرن
بعد ۱۰ روز دستم کلا از زگیل پاک شد

باید بره از ریشه درش بیاره من پنج تا داشتم از ریشه برام در اورد

سوال های مرتبط

مامان 🫀ضربان قلبم 🫀 مامان 🫀ضربان قلبم 🫀 ۴ سالگی