خانوما کیا تازه سزارین کردن؟
شیر خودتونو میدین؟

۸ پاسخ

من شیر خودمو میدم کامل حاله سینه رو جمع کن بذار دهنش و فکش ماساژ بده میک بزنه شیرت میاد اگه کمکی گرفتی از کنار سینه قطره قطره بریز دهنش تشویق بشه واسه شیرخوردن

اره دو سه روز اول شیر نداری عادیه بعد شیرت میاد

من روزاول ک بیمارستان بودم پسرم سینمونمیگرف دیگ هی دوختیم وباسرنگ بهش دادیم یروزکامل تاغروب روزدومش یسره دوختیم بهش دادیم دیگ اومدم خونه شیرم کامل راه افتاده بود

من کردم ۳زوز اول آغوز هی باید بدوشی تا شیرت بیاد

با شیر دوش دستی سعی کن نوک سینت‌ رو دربیاری بچها اول نوک سینه رو پیدا میکنن

شیر خودتو بده
کمکی یا نده دادی با قطره چکان وگرن شیر خودتو میک نمیزنه بیاد

اره.

زایمانت چجوری بود راضی بودی

سوال های مرتبط