۵ پاسخ

خوب لهش کن بعد بریز توی شیشه بزار تو قابلمه آب بپزه شیرش در میاد بعد بهش بده

من با ی پیاز کوچولو با گوشتکوب برقی میکسش میکنم بعد یکم زردچوبه و یکم دارچین میزنم میریزم توشیشه میذارم میپزه بعد ک پخت یکم نون خورد میکنم تو ابش وبا گوشتت میدم میخوره

عصاره آسو بده بخور

کباب کن بعد خودت تیکه تیکه کوچیک بزار دهنش

والا فکر کنم ندی بهتر باشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی