خانما شما ب بچه هاتون مال رفلاکس چ قطری میدی

۴ پاسخ

اس امپرازول دکترش داده
چندروزه فقط بهش نبات داغ میدم غروب ها ۶۰ تا خیلی بهتر شده

پدی لاکت میگن برای رفلاکس بچه خوبه واسه پسره من که تاثیری نداشت

من گرمیچر میدم میگه 40 بیشتر نباید بدی از دکتر شم نپرسیدم تا کی بدم

دکتر به پسر من پدی لاکت داد هم برای کولیک گفت خوبه هم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری