۳ پاسخ

ماساژ شکم با روغن ،حمام کوتاه قبل خواب،گرفتن حتمی آروغ بعد از هر بار شیر خوردن،خوابوندن رو ساعد که یه فشار ملایم به شکمش بیاد اروم شه،قطره پدی لاکت و کولیف که به خروج گاز کمک میکردن،تکون دادن اروم نینی

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

من کاری نکردم فقط موقع هایی که درد داشت بغلش میکردم دورش میدادم و دستمو رو شکمش میذاشتم، ماساژش میدادم، کارایی میکردم که اروم بشه، معمولا ۱۱ شب شروع می شد تا ۳ صبح بعدش خوب میشد و میخوابید. دکتر رفتم بی‌بی کر و دایمتیکون داد ولی گفت اگر ندی بهتره مگر خیلی جیغ کشید بده. منم اصلا ندادم. از سه هفتگی شروع شد و دیگه سه ماهگیش خوب شد.

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی