راستی اگه شیرخشک میخوره باید ای آر بدی بهش شیرخشک معمولی نده
اگه شیر خودت میدی باید کلا لبنیات حذف کنی. بستنی ، شیر، ماست، کره ، پنیر
چیزای گازدار ، گوجه ، لیمو ترشی جات
نسکافه و قهوه و چای پررنگ ممنوعه
موقع شیر دادن بهش بچرو درازکش نکن نشسته بزارش شیر بده.
بعد شیرردهی ۲۰الی ۳۰دقیقه روو شونت نگهش دار چه آروغ بزنه چ نزنه نگی چون اروغ زد دگ بزارمش زمین
سرشو شیب دار بزار همیشه دکتر به دختر من فاموتیدین و دومپریدون داده
ولی هیچ تاثیری نداره دارو توی رفلاکس اگه اینچیزا رو رعایت نکنی همچنان بالا میاره ولی رعایت کنی نه
من دیگه دارو نمیدم فقط فاموتیدین میدم اونم برای اسید معدش میدم. بالا اوردنش خداروشکرر با رعایت اینا اوکی شده قببلا روزی ۴-۵بار بالا میاورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.