۱۶ پاسخ

منم نمیخورم

بمن گفتن لازم نداری بعد خون‌رسانی بچه کم شد ..ضرر ندارع از اول خوردنش
ولی تا ۳۶ هفته میشه خورد
وزن بچه مهمه اگه خوبه یعنی اکی هست نگران نباش الکی

به خاطر خونرسانی میدن دکترا برای کسایی که فشار خون دارن

معمولا بالای 35 سال باید بخورن یا کسایی که غلظت خون دارن

منم نمیخورم

عزیزم اسپرین رو برای رقیق کردن خون میدن معمولا برای کسایی ک ای یو جی ار هستن یا غلظت خونشون بالاست

منم بهداشت ۵ ماهگیم گفت باید بخوری به دکترم گفتم تازه یادش اومد گف عه مگه بهت ندادم ،اونجا برام نوشت

من گفتم نوشت گفتم پاهام کز کز میکنه دکتر من ک خر بود باز توام یاداوری کن

منم شبی یکی

بمنم ندادن

ب منم نداده اتفاقا فامیلم گفت باید بخوری گفتم این سری رفتم برم بپرسم

منم نخوررم اصلا

عزیزم همه لازم ندارن آسپرین ،دکترم گفت هم سنت بالاست وهم وزنت بالاست بایدآسپرین بخوری

من که هیچ وقت نخوردم

خب لابد لازم نداشتی مثلا من ۲ تا میخورم

اره منم میخورم

سوال های مرتبط