فکر کنم 30 بعد میگیرن
اگه تکوناش کم شد یا تکون نداشت بری دکتری بهت میگه انجام بدی
من بارداری قبلی هم هفته شما بودم تکون حس نمیکردم رفتم انجام دادم
نه عزیزم سونو کفایت میکنه
اگ دکتر بگه آره اگ نه که نه نمیخاد الان مثل من تو این هفته گرفتم چون رفتم بهداشت گفت ضربان قلب بچه بالاس ولی رفتم بیمارستان گفت دستگاهش الکی نشون داده بچه خوبه ضربانشم خوبه دیگه آن اس تی گرف ازم
من امروز گرفتن چون ضربان قلب بچم رفته بود بالا
نه ۳۰ ببعد
نه مگر اینکه انقباض داشته باشی
مگه انقباض داری؟
نه معمولا هفته های آخر میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.