من ۱۲روزه بود با نبات دادم
من آبجوش نبات از دو روزگی دادم بهش
من از روز دوم میدم.
من آب قند یا نبات داغ میدم بعضی وقتا که خیلی گریه میکنه بیقراره
تز وقتیکه غذای کمکی روشروع جنی بتید اب بدی
تا شش ماه نمیدم البته شیرخودمو میدم
یک هفته اش بود
من تازه به دستور دکترشون شروع کردم ،اب خالی نه قند نه نبات ،قند مصنوعی ضرر داره
من از وقتی غذا خور شد
۴ ۵ ماهگی
منننن
اب جوش چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.