کی به بچتون آب جوش دادین چند وقته بودن؟

۱۱ پاسخ

من ۱۲روزه بود با نبات دادم

من آبجوش نبات از دو روزگی دادم بهش

من از روز دوم میدم.

من آب قند یا نبات داغ میدم بعضی وقتا که خیلی گریه می‌کنه بیقراره

تز وقتیکه غذای کمکی روشروع جنی بتید اب بدی

تا شش ماه نمیدم البته شیرخودمو میدم

یک هفته اش بود

من تازه به دستور دکترشون شروع کردم ،اب خالی نه قند نه نبات ،قند مصنوعی ضرر داره

من از وقتی غذا خور شد
۴ ۵ ماهگی

منننن

اب جوش چرا

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان نویان 😊نیهاد مامان نویان 😊نیهاد ۱۶ ماهگی