۱۰ پاسخ

من از هرچی نوزاد حاملگی متنفرم از بس سخت گذشت
الان که فکر میکنم به گزشته میخوام گریه کنم 1سال اندازه 10 سال گذشت بهم

درخاست بده عشقم

عه چقد خوبه با زندگیت کنار اومدی🥲
اوایل بارداری میخاستی صدبار خاستی سقط کنی دوس داشتی پسر باشه بچت
چندین بار به خودکشی فکر کردی عکس قرص مرص گذاشتی هزار بار پای طلاق رفتی
شوهر شیشه ایت چطوره ترک نکرده هنوز؟
خیلی خوشحالم میبینم زندگیت امیدواری بچتو دوس داری🤗❤️‍🩹

آره منم فقط دلم واسه کوچلو بودنش تنگ میشه ولی دوس دارم سریع بزرگ شه
وگرنه حاملگی مزخرفی داشتم نوزادی اصلا خوب نبود کولیک داشت تا کولیک خوب شد باز رفلاکس

انقد بهم سخت گذشته که میگم کاش فقط بزرگ شه کاش الان ۵ ساله بود

دقیقا منم هم سخت بود اون دوران هم دلم تنگ اون روزاش
و همش میگم یک روزی باز دلم برای این سنش تنگ میشه

واقعا منم دیوونه ی نوزادی دخترم بودم اصلا دلم نمیخواست بزرگ بشه همش عکساشو نگاه میکنم ودلتنگ نوزادی ها شم🥺

یکی دیگه بیار اگه خیلی دلتنگی 😉

منم همینطور😍 هر نوزادی که میبینم یاد نوزادی دخترم میوفتم🥹

تنها نیستی منم دلم ضعف میره واسه نوزاد

سوال های مرتبط

مامان 🥰قندک خانم🥰 مامان 🥰قندک خانم🥰 ۲ سالگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی