من از هرچی نوزاد حاملگی متنفرم از بس سخت گذشت
الان که فکر میکنم به گزشته میخوام گریه کنم 1سال اندازه 10 سال گذشت بهم
درخاست بده عشقم
عه چقد خوبه با زندگیت کنار اومدی🥲
اوایل بارداری میخاستی صدبار خاستی سقط کنی دوس داشتی پسر باشه بچت
چندین بار به خودکشی فکر کردی عکس قرص مرص گذاشتی هزار بار پای طلاق رفتی
شوهر شیشه ایت چطوره ترک نکرده هنوز؟
خیلی خوشحالم میبینم زندگیت امیدواری بچتو دوس داری🤗❤️🩹
آره منم فقط دلم واسه کوچلو بودنش تنگ میشه ولی دوس دارم سریع بزرگ شه
وگرنه حاملگی مزخرفی داشتم نوزادی اصلا خوب نبود کولیک داشت تا کولیک خوب شد باز رفلاکس
انقد بهم سخت گذشته که میگم کاش فقط بزرگ شه کاش الان ۵ ساله بود
دقیقا منم هم سخت بود اون دوران هم دلم تنگ اون روزاش
و همش میگم یک روزی باز دلم برای این سنش تنگ میشه
واقعا منم دیوونه ی نوزادی دخترم بودم اصلا دلم نمیخواست بزرگ بشه همش عکساشو نگاه میکنم ودلتنگ نوزادی ها شم🥺
یکی دیگه بیار اگه خیلی دلتنگی 😉
منم همینطور😍 هر نوزادی که میبینم یاد نوزادی دخترم میوفتم🥹
تنها نیستی منم دلم ضعف میره واسه نوزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.