اجی بهش بگو. خدا وقتی خودش یهو داده این هدیه رو برکتش میده. رزق و روزیشم میده بعدشم هروقت چیزی گفت پیش خودت فک کن بگو الان اگر من خودمو اذیت کنم گریه کنم برای بچه زیاد خوب نبست اینم هدیه خداست خدا قهرش میگیره
منم با اینکه میخواستم بزار باردار بشم
و یهو فهمیدم باردارم. اصلا از اون روژ تا الان باورت نمیشه همچی زندگیم تغییر کرده شوهرم میگه برکت این کادو خدا هستش که منو توهم شامل شده
منم مثل توام خیلی گریه میکنم شوهرم هواییه قدر زندگیشو نمیدونه 😭
خدا شوهرت سرنگون کنه تا اون بچه رو. واقعا چطور یا این آدما رندگی میکنید خدا صبر بده
چند سال ازدواج کردی برچی میگه سقط کن ؟
مامان سید امیرحسین میشه بیای دایرکت من. خواهش میکنم.
منم سر بارداری اولم غصه دنیا رو داشتم چقد زجه زدم بچم بمیرم حتی کولیک هم نداشت تو بدترین شرایط اقتصادی و روحی و جسمی بودم بسپار بخدا ایشالا چیزیش نمیشه ولی توم آروم بگیر خودت افسردگی میگیری
به بچه آسیبی نمیرسه فقط خودت داغون میکنی 😔😔😔عزیزم
عزیزم چرا گریه میکنی؟ بچت بیاد دنیا دل درد داره همش. بیخود بغض میکنه. بیقراری داره. تازه بزرگتر بشه روی روحیه اش هم تاثیر داره
طبیعیه بخاطر هورموناست. بهتر میشی بری جلوتر ایشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.