سلام قرص ففول اهن ک میخوریم هرشب باید بخوریم زیاد نیس؟

۶ پاسخ

منم کم خونی دارم هرشب میخورم

منم هر شب میخورم

من یکی صبح یکی شب میخورم کم خونی دارم

من هر شب یدونه میخورم

من شبی دوتا رئول میخورم از 24 هفته کم خونیم هم بیشتر شده

من دوتا دوتا میخورم اگه دکترت تجویز کرده نه خطرناک نیس

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی