خانوما سونو ان تی رفتم تهران دکتر شاکری عالییییی بود عالییییی

۴ پاسخ

عزیز اسم کاملشون یا آدرسشون و میدی بی زحمت ؟
یا اگر شماره دارید ازشون بی زحمت می‌فرستید ؟😍🫂

من انتی رفتم صدری ، کلا شاکری و صدری خیلی کارشون درسته

هزینش چقدر بود ‌واینکه جنسیت رو دقیق میگه؟

منم رفتم. عالیه.آنومالی هم رفتم.
جنسیت گفت همین اول دیگه؟

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد