۷ پاسخ

عزیزم اسمی که دوست داری رو از نظر انرژی و ابجد و بخت و اقبال وشانس و بسته به اسم پدر و اسم مادر برسی کن البته میتونی از چت جی بی تی بپرس، چون اسم خیلی تاثیر داره روی سرنوشت نی نی

اسم دیار قشنگه ولی خیلی زیاد شده

اره ب نظرم اسمیه که خیلی زیاد نشده و تلفظشم اسونه ،،،

معنیش بالاترین سوگند

دیار خیلییییی قشنگه🥹

منم هنوز انتخاب نکردم .هر چی انتخاب میکنم یکی میگه نه دودل میشم باز

به خودت بستگی داره عزیزم ، مثلا من خیلی برسام، آرسام رو دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی