عزیزم اسمی که دوست داری رو از نظر انرژی و ابجد و بخت و اقبال وشانس و بسته به اسم پدر و اسم مادر برسی کن البته میتونی از چت جی بی تی بپرس، چون اسم خیلی تاثیر داره روی سرنوشت نی نی
اسم دیار قشنگه ولی خیلی زیاد شده
اره ب نظرم اسمیه که خیلی زیاد نشده و تلفظشم اسونه ،،،
معنیش بالاترین سوگند
دیار خیلییییی قشنگه🥹
منم هنوز انتخاب نکردم .هر چی انتخاب میکنم یکی میگه نه دودل میشم باز
به خودت بستگی داره عزیزم ، مثلا من خیلی برسام، آرسام رو دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.