۵ پاسخ

آره باحاله

اره قشنگه

قشنگه عزیزم مبارکش باشه
بنظر من تو انتخاب اسم از کسی نپرس چون هرکی ی سلیقه ای داره بعد میان ایراد میگیرن دلت از اسم مورد علاقت زده میشه..مث من😢

آرشا یا اَرشا؟؟؟

قشنگه گلم

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی