برا من شد 4تومن بیمه نداشتم
من رفتم درحد گرفتگی ودرد پریود بود البتە لولە هام باز بود
مث درد روز اول پریودیه شل بگیری تمومه
نمیخوام بترسونمت ولی بدن وقتی خودشو آماده نکنه شک وارد میشه و درد شدیدتری تجربه میکنه دردش زیاده شاید از تحمل بیشتر باشه ولی زمانش کمه زود تموم میشه اگه میتونی جایی هس حتما با بی حسی برو من خیلی پشیمون شدم با بی حسی نرفتم با این که دکترم با بی حسی نوشته بود فک کردم دردش کمه
بنظرم بهترین کاری ک میشد واس بارداری کرد همین بود من ک خیلی درد نداشتم یعنی قابل تحمل بود تا ۱۲۳میگفتی دردش از بین میرفت خیلی ام راحت
درد داره ولی قابل تحمله مثل درد پریودیه
وا مگه درد داره ؟ مگه چیکار میکنن چه فرقی با سونو عادی داره مگه 🙄🙄
چرا عکس رنگی میگیرین خانوما
ابن سینا سر یخچال تو خیابان شریعتی الان اکثر جاها با بیهسی هست
نه دردش مثل پریودی هست قابل تحمل هست اصن نترس
من واقعا اذیت شدم ولی قابل تحمله دیگه
دردش در حد چند دقیقه اس زمانیه که ماده حاجب رو وارد رحمت میکنه و عکس میگیره
یه درد قابل تحمل و کوتاه درحد چندثانیه و تموم استرس نداشته باش
نه بابا اصلا نگران نباش خواب عمیق میری یه چند دقیقه کوتاه اصلا متوجه نمیشی
من رفتم اصلا متوجه نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.