کسی هست اینجا به بچش شربت ویتامینD بده؟

۸ پاسخ

ببین گلم دکتر پسرم گفت کلا ویتامین دی نباید قطع بشه مخصوصا الان که هوا سرده و افتاب نیس

دکتر برا دختر منم داد روزی ۱۵ قطره

باید همیشه داد عزیزم من پسرم چون خیلی کمبود ویتامین دی داره آمپولش رو هر ماه باید بزنم بهش

من همین روزا باید ببرم چکاب دکتر تشخیص بده

من میدم

من از ۱۸ ماهگی قطرشا میدم

من میدم

من قطرش و میدادم

سوال های مرتبط

مامان آقا رضا مامان آقا رضا ۳ سالگی
مامان 💜دخملم عشقم💜 مامان 💜دخملم عشقم💜 ۴ سالگی
مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی