۲ پاسخ

من با بلغور گندم میزارم
میریزم تو قابلمه گوشت و بلغور و اب میریزم ۴.۵ ساعت میپزه یکمم نمک میریزم
ابش ک تقریبا خوب شد
خاموش میکنم میریزم تو غذا ساز کش و دار و خوشمزه میشه
موقع خوردن هم یکم دارچین و شیره انگور میریزم میدم ب پسرم

عزیزم ۱۲ ساعت گندم پوست کنده شده رو بزار خوب خیس بخوره من معمولا ۲ پیمانه خبس میکنم خودمونم میخوریم
داخل قابلمه روحی بزار ۴ ساعت قشنگ بپزه
گوشتم داخل ی قابلمه دیکه بزار بپزه
بعدش پیاز داغ کن گوشتو خوب بکوب و له کن
اگ گوشتموب برقی داری گندمو له کن اگ نداری داخل مخلوط کن بریز
گوشتو بریز داخل گندما بزار خوب جا بیوفته بهدشم نوش جون راماجووون

سوال های مرتبط

مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۳ ماهگی