مامانا دوستم ۴۰هفتش کامله هنوز زایمان نکرده طبیعی

۲ پاسخ

بگو بره زایشگاه آمپول و سرم بزنن
معمولا میگن بچه بیشتر بمونه بده برای مادر چون اگر از چهل هفته بگذره طبیعی سخت میشه و سزارین میکنن

باید خیلی ورزش کنه بکوب راه بره تا درد بگیرتش

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری