۲۴ پاسخ

آب نمک قرقرع کن

دیفن هیدرامین قرقره کن

چهار تخمه عالیه

فقط اب نمک

برو دکتر اگر چرک داشته باشه اموکسی میده

شلغم بپز بخور خیل گلو رو نرم میکنه
شربت دیفن هیدارمین بگیر غرغره کن روزی ۲.۳بار اینم جواب میده

نشاسته خیلی خوبه

نشاسته با شیر هم فک کنم بود اگه ببین ضرری نداره امتحان کن

نشاسته گل هم خوبه

آب جوش آبلیمو عسل عالیه

شربت دیفن قرقره کن
اب و نمک مخضوصا نمک صورتی قرقره کن

دمنوش به هم میتونی بخوری

به دونه بذار دهنت نجو. همین طور تو دهنت باشه دراز بکش تا مخاطش ک ازاد میشه بریزه رو گلوت چندبار در شابنه روز انجام بده عالیه

آب نمک قرقره کن.ابلیمو عسل بخور.میتونی یک سیر تو دهنت نگه داری و ابشو هی قورت بدی.یا هم نشاسته ی کم تو اب گرم حل کن بخور.بهتر نشدی برو دکتر عزیزم

آب گرم و لیمو و نبات باهم قاطی کن بخور من مردم و با این دارو زنده شدم بدون هیچ داروی شیمیایی و خطرناک
هر روز هم آب دم کن داخل پتو کتری رو بزار خوب بخار بگیر من با این دو روش نتیجه گرفتم ی کلمن پر از آب جوش بزار کنارت هی با لیمو و نبات بخور زود خوب میشی

شیر داااغ با عسل خیلی جوابه برا من همیشه

آب شلغم خوردم خوب شدم

سرکه سیب و نمک با هم قاطی کن قرقره کن عالیییییییه اگه از مزه سرکه سیب بدت میاد یه ذره ابجوش اضافه کن آبلیوعسل بریز تو ابجوش بخور

چایی تلخ یعنی بدون آبجوش با نمک قرقره کن

آب لیمو عسل هم خوبع

استامینوفن بخور

نمدونم ابلیمو ابجوش عسل اگه ضرر نداره برات بخور

چنبار تکرار کن همش

آب نمک

سوال های مرتبط