۴ پاسخ

اگر در حد یه دو قطره دیدی و دیگه ندیدی جای نگرانی نیس ، البته دردم نداشته باشی طبیعی منم دو هفته پیش دوتا لکه صورتی دیدم دیگه ندیدم دکتر گفت اگر درد نداری و حرکات بچه خوبه نیاز نیس بیای بیمارستان

این یعنی تازه ست و نیازه پیگیری بشه

حتما به دکترت بگو

خون چه رنگی بود

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد