خانما میگم راسته فرنی با نشاسته چاق میکنه

۲ پاسخ

نشاسته ارزش غذایی نداره و هضمش برای نوزاد سخته . فرنی با آرد برنج بهتره

نمدونم ولی من میدم به دخترم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان Ayhan👶🏻💙 مامان Ayhan👶🏻💙 ۹ ماهگی