۵ پاسخ

واسه دختر منم خوب بود اصلا اذیت نشد

برا دختر منم سبک بود اصلا تب اینا نکرد کلا مثل قبل واکسن زدن بود، تغییری نکرد، چون واکسن سنگین پنتاوالان بود ک یکسالگی زده نمیشه نوبت بعدیش 18 ماهگی، درحالیکه قبلیا دخترم اذیت میشد

دختر من زدیم خیلی سبک بود اصلا پاراکید ندادم بهش درحالی که واکسن ۶ ماهگیش خیلی اذیت کرد تو تب میسوخت پایین نمیومدتبش

ن اصلا اذیتی نداره
هیچی نده بهش
شاید مسکن اینا دادی اون بهم ریخته

واقعا ؟؟؟
وا پسرمنم باید بزنه
میگفتن خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان نیکی مامان نیکی ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی