برای من تازه رفته
مال منم هست فقط کمرنگ شدن یکمی... زیر بغلم یکم بهتر شده فقط
برای من خیلی کمرنگ شده داره میره دیگه
نمیدونم منم موندن
بهنظر من که نمیره
دکتر میگفت تا 6 ماه هست
هنوز هست مال من
مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین
@zahra125599
ب مرور کمرنگ میشن
حساس نباش بابا
برای منم هست هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.