۱۰ پاسخ

برای من تازه رفته

مال منم هست فقط کمرنگ شدن یکمی... زیر بغلم یکم بهتر شده فقط

برای من خیلی کمرنگ شده داره میره دیگه

نمی‌دونم منم موندن

به‌نظر من که نمیره

دکتر میگفت تا 6 ماه هست

هنوز هست مال من

مامانا گروه روبیکا داریم اگه تمایل به عضویت دارین به آیدیم پیام بدین

@zahra125599

ب مرور کمرنگ میشن

حساس نباش بابا
برای منم هست هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته شانزدهم بارداری
مامان دلارام ودلارُز مامان دلارام ودلارُز ۱۸ ماهگی