زود
خطرناکه کاری نکن اصلا
وای نه خیلی زوده
میدونی چقدر بچه درگیر مشکلات میشه؟
وای نکنی طفلی بچه گناه داره
منم همینم دیگه خسته شدم بستریم بیمارستان اذیت شدم
بخاطر دو هفته ارزش نداره ریسک کنی
واییی نهههه خطر ناکه این چ کاریه بچه خر چه بمونه مغزش بهتر تکامل پیدا میکنه
وزن بچه ات چند بوده ؟؟؟ببین من به دکترمگفتم ۳۷ هفته بردار بهم گفت ببین بچه هر چی دیر تر به دنیا بیاد بعدها مشکل تنفسی نداره اصرار نکن که زود بیاری منم دیگه چیزی نگفتم
نهههه این همه تحمل کردی دوهفته دیگه هم صبرکن عجله نکن
نه نکن من الان لکه بینی دارم ۳۶و ۳ روزم میترسم
هنوز که زوده😁بزار سرموقع خودش بیاد😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.