مامانها چیکار کنم کیسه آبم پارع شه خستمه دیگه اوووف

۵ پاسخ

دکتر من میگفت نزدیکی قبل۳۹ هفته، کیسه آب رو پاره میکنه

منم یکشنبه😂

کم‌مونده دیگه عزیزم منم دوشنبه هفته دیگه بستری میشم انشالله سرتو گرم کن منم خستمه

همچین دعایی نکن

چند هفته ای عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان اسراوپارسا مامان اسراوپارسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی