مامانا چیکار کنم کیسه ابم پارع شه برم برای زایمان😢

۹ پاسخ

برو زایشگاه معاینه میکنن پاره میشه

بیخیال بابا سلامتی نینی ک مهمتره توم ک یک هفته بیشتر نمونده عجله نکن این ی هفته رو راحت بخواب ک بعدا نینی و دردسراش نمیذارن

اسکوات

رابطه بدونه جلوگیری
پیاده روی
پله
و حرکت اسکات

پله زیادبرو
پیاده روی کن
همیناسرپسرم کیسه آبموپاره کرد

سزارین که دست خودتون بچه کامل بگید سزارین کنن

اخه نوشته ۴۰ هفته فک کردم طبیعی هستید

😐 برو دکتر معاینه تحریکی

چکار خطرناکی🥲🥲این همه صبر کردی این هفته هم روش

سوال های مرتبط

مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی