خانما قرص B6 با دوز ۴۰خوبه بخورم برای تهوع؟؟

۶ پاسخ

من که بهم نساخت عزیزم با بدنم سازگار نبود به حد مرگ میوردم بالا 😓😓😓دکترم قطع کرد

آره خوبه ولی تاثیرش زیاد نیست درکل برای اعصاب جنین خوبه بخور

اره منم میخورم نخورم میمیرم

سلام منم میخورم قرص ب ۶ اماهیچ اثری نداره مدام ویاردارم اصلانمتونم یه آب توگلوم بمونه واقعادارم خسته میشه هفته ۹هستم نمیدونم چی بخورم ک خوب بشم الان دلم میخادیه آب بخورم اصلانمتونم همون لحظه میارم بالا

خدا کنه زود این حال بد رفع بشه آدم اصلا جونش نمیگیره کاری بکنه

اره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری