با یکماه رژیم غذایی و دوازده ساعت ناشتایی قندم شد ۹۷ !اول ماه ۹۳ بود

۱ پاسخ

قرص استفاده میکردی یا انسولین؟

سوال های مرتبط

مامان بند انگشتی مامان بند انگشتی هفته چهاردهم بارداری