۵ پاسخ

اره خیلی سخته واقعا حتی نانم گفتن کم کنم خب گشنم میشه نمیدونم چی کار کنم دعاکنید ازمایشم خوب بیاد

منم قندم ۱۰۳ بود باید مجدددوهفته دیگه ازمایش بدم خیلی حالم گرفتس هیچی نمیشه خورد تاالان حالم بد بود حالا که یکم بهترشدم میگن برنج وماکارونی وسیب زمینی روکم کن شیرینی جاتم کلا حذف کن پس چی میمونه

منم قندم همین بود دکتر گفت برنج کمتر بخور 🫠

باید رعایت کنی دیگ چجوری باید رعایت کنم بعضی وقتا انقد ضعف میکنم خرما میخورم آخه چیزی جز شیرینی جات جلوی ضعف نمیگیره....

کلا شیرینی جات رو حذف کن
اگه فشارت پایین میاد کشمش یا خرما بخور اونم کم
قندبارداری بگیری خدای نکرده گرفتار میشی
مراعات کن

شیرینی جات و چربی حذف کن
نوشابه اصلا نخور
طالبی و خربزه و انگور نخور قندش بالاست

سوال های مرتبط