تو زمستون روزه گرفتن چقدر آسونه. نه تشنمه .نه گشنه

۷ پاسخ

قبول باشه عزیزم، آره روزا کوتاهتره

قبول باشه گلم

ولی برای من خیلی سخته. هم شیر میدم هم معدم درد میگیره یکم گشنم بشه

من امروز و نتونستم بگیرم
التماس دعا
دلم میخواد بگیرم ولی مامانم و شوهرم نمیذارن

من خیلی دلم میخادبگیرم باردارم نمیدونم میتونم تحمل کنم یانه

من الان پریود شدم روزم باطل شد .حیف

آره واقعا
وای من تابستون یادمه از تشنگی تلف می‌شدیم ها
ساعت ۹ اذان می‌گفت
من دراز می‌کشیدم پیش سفره
پارچ آب و شربت و نگاه میکردم تا اذان بگه 😆

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۵ سالگی