اعتقادی به روزه نماز ندارم
من تو کل زندگیم دوبار روزه گرفتم اینم برمیگرده ب ده دوازده سالگیم 😐 کدوم ادم عاقلی باور میکنه ک با غذا نخوردن بره بهشت؟؟
انشاالله پیشاپیش قبول باشه
به نظر من این چیزا هیچ ربطی به اوضاعمون نداره ، میدون دنیا سخت شده خودم دارم نابود میشم از استرس و...
ولی هیچ ربطی به روزه و نماز و دین و اعتقاداتمون نداره،
نمیگم مذهبیما اتفاقا حجابمم زیاد کامل نیس ولی خب خیلیا بلانسبت شما یاد گرفتن تا یه چیز میشه مینداز گردن اوضاع و گرونی و فلان، مثلا خیلیا میگن چ روزه ایی ما که با گرونی همیشه گشنه ایم ، خب ربطی نداره نمیتونی نگیر ولی اینجوریم نگو
بعضیا اینجا گفتن اگه تو شهری که مسیحی بودیم مسیحی میشدیم حرفت قبول ولی تو اصلا کاری به شرایط جامعه نداشته باشه خودت برو تحقیق کن دنبالش و دینت رو انتخاب کن اینقد آدمایی هستن از کشورهای دیگه مسلمان شدن اوناهم خودشون رفتن دنبالش .مسلمان واقعی اونا هستن.. آدمی بی هدف آفریده نشده....
من هر سال میگیرم ولی امسال باردارم نگرفتم
بنظرم دین ربطی به کشور نداره و مسیولین نداره
اینهمه یهودی و مسیحی دارن کشتار میکنن، پس یهودیا و مسیحی ها هم هیچکار عبادی انجام ندن ؟
دیگه بر میگرده به اعتقادات خود آدم که بخواد انجام بده یا نه...
بنظرم روزه ربطی ب اعتقاد و دین نداره ک الان خیلی از کشورا فست و جای گزینه روزع کردن
من تا اوایل ازدواج می گرفتم دیگه نگرفتم الان حدود ۷ سالی میشه فک کنم
از۱۰سالگی روزه میگیرم،،،فقط پارسال وامسال به خاطربیماریم نتونستم بگیرم،،،سال دیگه اگه عمری بوداز دکترم می پرسم اگه گفت میتونی بگیری حتمأمیگیرم.
سلام عزیزم . بله روزه ام دراز کشیدم دارن اذان میگن میخام پاشم نمازمو بخونم بعدش چایی اینامو بزارم برای افطار اماده بشم . امروز خیلی بی حوصله بودم کل روز خواب بودم
فکرکنم ۱۰سالی هست نمیگیرم
از ۹ سالگی تا الان همه را گرفتم الحمدالله شما هم یه بسم الله کن شروع کن خدا کمک ات میکنه و برات جبران میکنه
من کاری به اعتقادات کسی ندارم ولی به نظرم هرکسی باید جایی باشه که باهاش آرامش بگیره بعضی ها هم با نماز یا روزه به اون ارامشه میرسن
روحت شاد یعنی یه تایپک هایی میاد از خنده ترکیدم 😂😂
همه ادیان اعتقاداتی دارند دلیل نمیشه ما همه رو زیر سوال ببریم همون یهودیان همون اسرائیل ها هم اعتقاداتی دارن دلیل نمیشه ما دین ببریم زیر سوال
اگه خدا و قرآن رو قبول داشته باشیم دیگه اینا داخلش هست از غسل جنابت حیض فلان فلان گفته شده داخل قرآن...اگه خدا قرآن اعتقاد نداریم اون حرف دیگه ای هست
والا من که از ۱۲ ماه سال، فقط یه ماه رو مسلمونم، اونم رمضانِ، نماز میخونم و روزه میگیرم، اینم فکر کنم عذاب وجدانم نمیذاره ترکش کنم.
میخام تو روبیکا گروه خانمانه بزنم تا تو این اوضاع جنگ و بی رسانه ای یکم دور هم باشیم
اگ خواسی خصوصی پیام بده بیارمت
من تمروز ۲۱ روزه گرفتم
چند سالی میشه میگیرم فقط دوران پریودی رو خوردم وگرنه گرفتم همشو
بعضیا میگن
باورهاموووو باوررررر کن 😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.