۶ پاسخ

من با بلغور گندم درست میکنم از شب قبل خیس میکنم بعد ی تیکه گوشت و پیاز و عصاره می‌زارم بپزم با شعله کم بعد با گوشت کوب برقی له میکنم یکمم دارچین میزنم

اره دیگه از هشت و نه به بعد میتونی غذای سفره هم شروع کنی

اره خوبه

حلیم بازار خیلی ادویه داره

عالی منم همیشه میدم فیل فوری درست میکنم خیلی بهم راحت میاد

بدون شکر و نمک اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان فرهان مامان فرهان ۹ ماهگی