دوغ گوسفند تو بارداری خوبه یا نه!؟
من که خیلی میخورم

۴ پاسخ

منم خیلی دوغ دوست دارم مخصوصا دوغ خیک یا ترش

نمک نداشته باشه چون اگه نمک داشته باشه به مرور فشارت میره بالا

پاستوریزه بابد بخوری 🤦‍♀️🤦‍♀️

من اوایل میخوردم

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری