چه مزه ایه چی هست 😂
نه بابا بخور من تو دو روز پنج کیلو خوردم خیلی از بوش خوشم میاد
نه بخور من که میخورم
نه اصلاااا من که عاشقشم🤩🤩🤩
کنار ب شدت نفاخ هست تو خوردنش خیلی مراقب باید باشی و اینکه اگر زیاد بخوری دلپیچه و اسهال آور هست
منکه تا همین الان داشتم میخوردم فک نکنم
پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم
حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del
بخور نوش جونت خیلی خوردم من
وای دلم خاس🤤 نوش جونت
توبازار رو زمینیا رو جم میکنن بدرد نمیخورن ک بگیرم😮💨
فکر نکنم ضرر داشته باشه من چند وقته هوس کردم ولی هنوز نیست
کنارا اومدن؟؟ من از بس هوس کنار میکنم آرد کنار میخورم. خریدم برا زمستونا ک کنار نیست. عید بیام خوزستان کلی بخورم دوباره. میمیرم برا کنار
نه عزیزم کم بخور
با اجازه مامان عزیزمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخی و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
واااااای چندسال نخوردم خوزستان نیومدم دلم خواست
وای من چندروز پیش همسرم خرید کلی ازش خوردم
این چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.