۸ پاسخ

معاینه شدی گفتن تو لگنه؟

چه علائمی دارین منم چندروزپیش دکترم گف داره کم کم داره واردلگن میشه .الان دوشبه حرکاتشوروی واژنم حس میکنم میخوام ببینم شما چه علائمی دارین ی سانتم بازبودم

اره طبیعیه و عالیه

پسر من دو سه روز آخر سرش وارد لگن شد 🥴 البته آدم به آدم فرق میکنه

منم بچه تو لگنمه دکتر گفته زایمان زودرس میکنی و درد شدیدی هم دارم

ماه اخره دیگه بچه میاد تو لگن طبیعیه

من اینطوری بودم دو سانتم باز بود دهانه رحمم بعد از یک هفته زایمان کردم

باید رعایت کنی که زودتر از وقتش به دنیا نیاد. به من استراحت داد. گفت سر بچه اومده پایین. البته من میخوام سزارین بشم

سوال های مرتبط