فاموتدین
چای نبات و عرق نعنا بخور. اگه خیلی ترش کردی و با اینا خوب نشدی قرص بخور
یه قاشق عرق نعنا بریز تو نصف استکان آب بخور یکم راه برو و به پهلوی چپ بخواب
اب جوش نبات
عرق نعنا
نفخ کردی .
من با فاموتدین و نوشابه پپسی اروم میشم😆
ببین یکم چای نبات ( نبات ساده)
نگا یا عرق نعنا بخور یا جوشانده نعنا یکم نبات سفید هم اگه بخوری خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.