۲۳ هفتم حبوبات خوردم معده درد گرفتم چه دارویی میتونم بخورم

۷ پاسخ

فاموتدین

چای نبات و عرق نعنا بخور. اگه خیلی ترش کردی و با اینا خوب نشدی قرص بخور

یه قاشق عرق نعنا بریز تو نصف استکان آب بخور یکم راه برو و به پهلوی چپ بخواب

اب جوش نبات
عرق نعنا

نفخ کردی .
من با فاموتدین و نوشابه پپسی اروم میشم😆

ببین یکم چای نبات ( نبات ساده)

نگا یا عرق نعنا بخور یا جوشانده نعنا یکم نبات سفید هم اگه بخوری خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیروالیسا💙🩷 مامان امیروالیسا💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی