از چند هفته به بد بچه داخل دستگاه نمیرع

۴ پاسخ

هرچی خدا بخواد همون میشه عزیزم.
شما دیگه نوزادت ترم محسوب میشه خدادوشکر نگران نباش.

عزیزم بستگی ب جسه بچه داره و تکامل بچه
من ی فامیلا35هفته بود نرف
اون یکی38بودرف
یکی دیگه36بودنرفت

من ۳۶ هفته و ۳ روز زایمان کردم نرفت دستگاه دخترم

من ۳۶ هفته و چهار روز زایمان کردم نرفت

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی