۳ پاسخ

حدودا ۲/۵ماهگی ب بعد کم کم صدا درمیاره اما اونوقتا نمیفهمه هنوز صدا از خودشه بعد از ۳/۵میدونه،۴هم که بشه صدای بلند و خنده با صدا داره

پسر من امروز ک ۳ماه و ۱۲روزشه شروع کرده ب جیغ جیغ کردن و صداهای بلند و خندهای بلند،قبلن لبخند بود

من دخترم از دوماهگی شروع کرد به صدا در آوردن

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی