حدودا ۲/۵ماهگی ب بعد کم کم صدا درمیاره اما اونوقتا نمیفهمه هنوز صدا از خودشه بعد از ۳/۵میدونه،۴هم که بشه صدای بلند و خنده با صدا داره
پسر من امروز ک ۳ماه و ۱۲روزشه شروع کرده ب جیغ جیغ کردن و صداهای بلند و خندهای بلند،قبلن لبخند بود
من دخترم از دوماهگی شروع کرد به صدا در آوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.