۳ پاسخ

از ۳ماه ویک ههفته

غلت.

از ۴ ماهگی به بعد
هعی تو خونه خودمو قایم میکردم از دور صدا میکردم سعی مبکرد دنبال صدا برگرده و سرشو برگردونه تا به پهلو برگرده 😂همون شب غلت زد
البته خیلی باهاش رو زمین ستو پاهاشو بازو بسته کردم به پهلو چرخوندم
بچه به بچه فرق داره هر بچه موقع خودش برمیگرده
بچه من وقتی میزاشتمش رو پام باسنشو میداد بالا بعد اون دیگ غلت زد

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی