یه نهار بگید برای سرماخوردگی خوب باشه

۱۳ پاسخ

سوپ یا هرنوع اش.. من مریض شدم دیگه دیروز خیلی به شدت بی حال بودم.. نتونستم سوپ بزارم.. یه نودل آماده درست کردم عین سوپ گرم و داغ سریع خوردمش

سوپ مرغ محلی

وای شما هم سرما خوردین

من هروقت سرما می خورم مرغ و پیاز و سیب زمینی و هویچ آبپز می کنم و یکم رب میزنم بهش

من مریض بشم جز کته سیب زمینی با ماست چیز دیگه از گلوم پایین نمیره

برنج کته که توش کمی سیب‌زمینی و شلغم هست
عالیه 👌

سوپ بهتر

سوپ مرغ
کباب

سوپ
عدسی

شوربا

دال عدس درست کن هم مقوی برای سرما خوردگی هم عالیه

تاس کباب
پلو ماش / آش ماش
کباب
سیب زمینی/تخم مرغ آبپزی

سوپ

سوال های مرتبط