چند تا غذا برای دوره زایمان بگید که خوب باشه

۴ پاسخ

طرفای مارسمه تا۲۰روزفقط باروغن زرد.که ازکره محلی درست میشه باهاش گوشت وبرنج میریزن درست میشه ی جورسوپ محسوب میشه میخورن..خیلی خوبه هم واسه شکمت که اصلادردنمیکنه کلاواسه همه چیت خوبه

بادمجون نفخ داره که

ماهی سرخ کرده
بادمجون گوجه
آبگوشت
پلو مرغ
مرغ شکم پر
کاچی مرتب درست کن بخور
خرما ارده وشیره

کاچی
گوشی ماهیچه گوشت خروس
سوپ

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد