۸ پاسخ

من۲۵هفته سرویکسم۲۵بود آمپول و شیاف میزنم با استراحت مطلق

استراحت باش ب نظرم تا بیشتر نیاد پایین

من سی و یک هفته طول سرویکسم ۲۱بود.
دهانه رحمم یکسانت باز بود.
تا الانم برا خودم بلند میشم،میشینم راه میرم،ن شیافی ن داروی خاصی غیر مولتی و اهن.ن دردی گرفته نه اتفاقی افتاده تا اینجا....زیاد نگرانش نیستم،هفته هامون بالاست دیگه ته تهش زایمان میکنیم،
فقط برام امپول ریه زدن همون موقع.

من از ۲۵ هفته رو ۲۹ اینام

ن گلم ۲۸ عالیه برا هفتت
خیلیا خو ۱۸هفته زیر ۳۰ ان اونا خطرناکن

من ۲۸ هفته و سه روز رفتم سونو گفت طول سرویکست دیگه نمیشه اندازه گرفت دکترمم گفت مهم نیست دیگه

میگن از۳۰هفته دگ سرویکس مهم نیست

ن خوبه خواهر ازمن۲۲

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی