من۲۵هفته سرویکسم۲۵بود آمپول و شیاف میزنم با استراحت مطلق
استراحت باش ب نظرم تا بیشتر نیاد پایین
من سی و یک هفته طول سرویکسم ۲۱بود.
دهانه رحمم یکسانت باز بود.
تا الانم برا خودم بلند میشم،میشینم راه میرم،ن شیافی ن داروی خاصی غیر مولتی و اهن.ن دردی گرفته نه اتفاقی افتاده تا اینجا....زیاد نگرانش نیستم،هفته هامون بالاست دیگه ته تهش زایمان میکنیم،
فقط برام امپول ریه زدن همون موقع.
من از ۲۵ هفته رو ۲۹ اینام
ن گلم ۲۸ عالیه برا هفتت
خیلیا خو ۱۸هفته زیر ۳۰ ان اونا خطرناکن
من ۲۸ هفته و سه روز رفتم سونو گفت طول سرویکست دیگه نمیشه اندازه گرفت دکترمم گفت مهم نیست دیگه
میگن از۳۰هفته دگ سرویکس مهم نیست
ن خوبه خواهر ازمن۲۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.