از هفته ۱۵ تا ۱۸ چه ازمایش ها یا سونگرافی باید انجام بدیم...؟؟؟؟

۴ پاسخ

هم سونوی انومالی و بعضی پزشکها ازمایش دوم غربالگری رو هم مینویسن

هعته ۱۶ ازمایش غدبالگری داری ک دلبخواهی ولی انجام بدی خیالت تخت تره

آنومالی ۱۸هفته

فقط سونو آنومالی🥰

سوال های مرتبط

مامان کیان😍 مامان کیان😍 هفته سی‌وسوم بارداری