ن من اوج تنبلیمم میرم کارامو میکنم هرچند با گشادی میرم اما تمیزی بعدش حالمو خوب میکنه
منم همینطور🥱فقط غذا میپزم خونه رو آشغال برداشته
تنبل نشدم دلم میخوام کارامو کنم ولی دکتر استراحت مطلق داده متاسفانه 🤦♀️
منم جووووون ندارم
من یروز با تمام قوا کار میکنم روز بعدش کلا میفتم😂ورزش و اینا ک نکردم گفتم حداقل خونه تکونی کنم فعالیت داشته باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.