۵ پاسخ

ن من اوج تنبلیمم میرم کارامو میکنم هرچند با گشادی میرم اما تمیزی بعدش حالمو خوب میکنه

منم همینطور🥱فقط غذا میپزم خونه رو آشغال برداشته

تنبل نشدم دلم میخوام کارامو کنم ولی دکتر استراحت مطلق داده متاسفانه 🤦‍♀️

منم جووووون ندارم

من یروز با تمام قوا کار میکنم روز بعدش کلا میفتم😂ورزش و اینا ک نکردم گفتم حداقل خونه تکونی کنم فعالیت داشته باشم

سوال های مرتبط