مامانا یدونه متکا بزاریم زیر پاهامو یکم بیاد بالا ایرادی داره؟

۶ پاسخ

منم همین کارو‌میکنم یه بالش میزارم زیرپام یکم‌بلند تر بشه و بالش بارداریمم میزارم بین پام

منم الان یه دونه گذاشتم😂

تصویر

نه خوبم هست

دکتر من گفت بزار زیر زانوت هیچ مشکلی نداره

نه چه ایرادی داره

نه چه ایرادی

سوال های مرتبط