سلام میگم پاهامو یکم بالا نگه دارم ضرر داره برام یا نه؟

۴ پاسخ

منم هی اینکارو میکنم میگم خوبه برا گردش خون

نه ضرر نداره ی بالشت بزار زیر پات

منم خیلی دوس دارم بخاطر کمردردم اینکارو بکنم ولی میگن ضرر داره

پادرد دارم بخاطر اون میگم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچلوم مامان مامان کوچلوم ۱۰ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی